Δευτέρα 6 Ιουλίου 2009

Γράφω...

Γράφω γιατί νιώθω μόνος και όταν είμαι μόνος γράφω.
Γράφω γιατί με πνίγουν συναισθήματα.
Γράφω γιατί ερωτεύτηκα, γιατί αγάπησα.
Γράφω γιατί με αδίκησαν και σίγουρα άθελα μου αδίκησα.
Γράφω γιατί το σώμα μου δονείται από τις σκέψεις μου
και αυτές βρίσκουν διέξοδο στο χαρτί
μέσα από τις λέξεις που κολλάνε στο χαρτί σαν μαγνήτης.
Γράφω για να θυμάμαι τα όνειρά μου.
Γράφω για να μου πείτε την γνώμη σας και να δω μια διαφορετική άποψη
Γράφω γιατί είναι πιο εύκολο από το να τα λέω. Ίσως είμαι ανίκανος να μιλώ.
Γράφω γιατί με γράφουν αυτοί που εμπιστεύτηκα.
Γράφω γιατί θυμώνω και εκτονώνομαι.
Γράφω γιατί μερικές φορές νομίζω ότι ο θεός
είναι στο άλλο ημισφαίριο την ώρα που τον χρειάζομαι.
Γράφω γιατί θέλω να με ακούσει ο εαυτός μου.
Γράφω για να περνούν τα λεπτά λιγότερο βασανιστικά.
Γράφω γιατί το στόμα μου πίκρισε από την νικοτίνη
Γράφω γιατί ο εγκέφαλός μου κάνει παιγνίδια
και θέλω να φέρω τα μέσα μου έξω για να λιαστούν
όπως τα χταπόδια στην ψαροταβέρνα κρεμασμένα σε κοινή θέα από το σχοινί.
Γράφω για να διώξω την ομίχλη μου ή και το αντίθετο για να την μαζέψω.
Γράφω για να μην πέσουν επάνω μου οι τοίχοι του δωματίου μου.
Γράφω για να δώσω χρώμα στα άχρωμα.
Γράφω για να δώσω ήχο στη σιωπή.
Γράφω για να φύγουν οι αράχνες από τον ιστό τους
και να πάψουν να μπλέκονται τα αθώα θύματα τους.
Γράφω για να χαμογελώ ή να δακρύζω για αυτά που σκέφτομαι και μετά διαβάζω.
Γράφω γιατί έτσι νομίζω ότι ο ήλιος θα
θρυμματίσει τα βράχια και θα γλυκάνει η ψυχή μου.
Γράφω χωρίς να έχω ικανότητα να το κάνω απλά έτσι μου βγαίνει.
Γράφω με την πιθανότητα να τα διαβάσεις εσύ η μούσα μου, όνειρο των ονείρων μου.
Γράφω για σένα…
Γράφω για εμάς..Εμένα και εσένα..


~...~