Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Εσύ ένα όνειρο.

Έλα να μπεις στα όνειρα μου. Σου επιτρέπω να εισβάλεις αν θες.
Περιμένω να ακούσω την φωνή σου.
Περιμένω να δω το ζωογόνο βλέμμα σου.
Περιμένω να μυρίσω το άρωμα σου.
Περιμένω να απλώσεις τα χέρια σου και να με βγάλεις από την μοναξιά μου.
Περιμένω να μου πεις δεν χρειάζεται να περιμένω άλλο. Ήρθα!
Από αυτή την αναμονή και την έντονη σκέψη δακρύζω.
Σαν το νερό σε έχω ανάγκη.
Σαν τον αέρα είσαι απαραίτητη για να αναπνεύσω.
Δώσε μου πνοή με την πνοή σου.
Σαν το φως του ήλιου την ημέρα και το φως του φεγγαριού με φωτίζεις.
Μη μου στερήσεις τη χαρά να σε κοιτώ και να χαμογελώ.
Είσαι η θεά του μικρόκοσμού μου. Είσαι η μούσα των κειμένων μου.
Άσε με να βουτήξω στο στόμα σου, να πνιγώ μέσα του.
Είναι φορές που θέλω να κόψω τις φλέβες μου
και να πάρω από το αίμα σου για να σε έχω
μέσα μου να κυλάς σε όλο μου το κορμί και
να νιώθω το άγγιγμα σου στα σπλάχνα μου.
Άσε με να περιπλανηθώ και να χαθώ στο κορμί σου.
Ακούμπα το στήθος σου στο στήθος μου,
πλέξε τα χέρια σου στο λαιμό μου σαν τον κισσό γύρω από τον πλάτανο.
Νιώσε την έλξη, μην αντιστέκεσαι
μην φοβάσαι να χαθείς πάνω μου.
Κλείσε τα μάτια, μύρισε και απόλαυσε.
Μην αναλώνεσαι στην ματαιότητα του κόσμου γιατί είναι ψεύτικος.
Εμπιστεύσου το ένστικτό σου.
Η ηλικία είναι μια σύμβαση του ανθρώπου
γιατί πάντα πρέπει να ορίζει
μια αρχή και ένα τέλος σε γεγονότα.
Αγνόησε την!!
Όνειρo κάθε νύχτας είσαι!!!
Το όνειρο που δεν θέλω να τελειώσει.
Σταμάτα να φοβάσαι και νιώσε!
Δέξου την αγάπη που σου δίνω απλόχερα και χωρίς περιορισμούς.