Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Έχουμε και αλλού μάτια!

Πάθος χωρίς συναίσθημα;
Παροδική ευχαρίστηση!
Πάλι μόνος μένεις και ανακατεύεις τις μνήμες!
Κάνεις το σεντόνι ένα μπόγο,
αγκαλιάζεις το μαξιλάρι,
αλλά εκείνο ψυχρό και ακίνητο.
Παθητικό υποκατάστατο ενός ζεστού κορμιού!
Εκδίκηση;
Παροδική ευχαρίστηση!
Η γλύκα της μένει για λίγο
όπως η γεύση στον ουρανίσκο από μια γουλιά μπρούσκου.
Εγωιστική και παρορμητική συμπεριφορά,
ενστικτώδης αντίδραση που (σε ) οδηγεί στον όλεθρο!
Σε βυθίζει στα απάτητα μέρη της κόλασης,
Εκεί που το σκοτάδι είναι πιο ερεβώδες
 από όλα τα μαύρα και ο έβενος το ζηλεύει.
Η ώρα γυρνά στην προηγούμενη ώρα
και δεν βλέπει τίποτα,
Κενό ενώνει το κενό και η γέφυρα εσύ!
Όσο η καρδιά μένει αμέτοχη τίποτα στην
πραγματικότητα δεν προσφέρει
βαθιά ευχαρίστηση και χαρά!
Μόνο τα μάτια της καρδιάς βλέπουν αλήθειες,
αδιαφορούν για σκοτάδια και καταιγίδες
και είναι αυτόφωτες οντότητες
(Ο τόπος της σοφίας,
 είναι τόπος μοναξιάς,
αλλά μόνο ο θεός αποφάσισε
να μείνει για πάντα μόνος,
για να θαυμάζει τα έργα του)

Ο πόνος του πατέρα:
Παλικάρι μου,
σπλάχνο μου έφυγες νωρίς!
Γιε μου σε έχασα τόσο ξαφνικά και άδικα.
Ο ήλιος δεν είναι αρκετός για να με ζεστάνει,
Τα άστρα έσβησαν από το ουράνιο στερέωμα.
Στην πίσω πλευρά της σελήνης ζω πλέον!
Ζω για εκείνη, την άμοιρη την μάνα σου!
Καμία αγκαλιά δεν φτάνει,
Καμία θάλασσα δεν με χωρά!
Κανένας τάφος δεν είναι αρκετός
Για το κορμάκι σου!
Το χώμα που έχεις επάνω άνθισε κρίνους!
Μόνο 15 καλοκαίρια σε είχα κοντά μου.
Αντράκι μου εσύ! Γιε μου!
Πορόκλαδο της αυλής μου!
Σε έχασα από έναν άνανδρο,
από ένα ανδρείκελο, σε καιρό ειρήνης.
Να χαρακώσω τις φλέβες μου να στάξει
το αίμα μου πάνω στο χώμα που σε σκεπάζει
για να σε αναστήσω;
Παρακαλώ τον θεό να γίνει ένα θαύμα,
να πάρει εμένα και να φέρει εσένα πίσω,
για να χαρούν πάλι τα μάτια της μάνας σου
Που έχουν γίνει 2 μαύρες τρύπες
και την έχουν ρουφήξει μέσα τους.
Σταφίδιασε το δέρμα της, μαράζωσε αγόρι μου…
Γιέ μου,
γιέ μου,
γιόκα μου,
βλαστάρι μου!
Γιατί;
Γιατί;
Γιατίίίίίίί;
Χιονίζει στην κόλαση…
Το έμαθα αυτό…
Τι σκληρό ο πατέρας να θάψει το γιο του
Αντί ο γιός να θάψει τον πατέρα!