Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Σε εσένα το λέω

====================
Σύστημα, με λες χαμένο και ηττημένο!
Το δέχομαι προσωρινά!
Όμως εγώ, γνωρίζω τις αδυναμίες μου,
κατάλαβα τα λάθη μου!
Είμαι έμπειρος γιατί μπορώ να δηλώσω την απειρία μου!
Είμαι καθηγητής αλλά και μαθητής ταυτόχρονα!
Αυτό με φέρνει σε πλεονεκτική θέση
μεσο-μακροπρόθεσμα απέναντι σου,
γιατί η σκέψη μου έχει μια ελαστικότητα, αποδέχομαι το νέο!
Τα δόντια στηρίζονται στα ούλα, 
αν αυτά είναι αδύναμα θα πέσουν, σε αντιστοιχία
με το ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια, 
που όμως  παραδέχομαι ότι έχω!
Η γνώση του να μην ξέρω είναι όπλο, γιατί θα κάτσω να μελετήσω τις αδυναμίες σου!
Τα δόγματα θα πεθάνουν αργά ή γρήγορα!
Το πάντα, το γενηθήτω και  το ποτέ θα καούν και τις στάχτες τους θα τις ξεπλύνει η προσπάθεια για μάθηση…
Η προσαρμοστικότητα είναι το όπλο για να επιβιώσω…
Θα είμαι ο νικητής του αύριο, αλλά θα ξέρω ότι από νικητής μπορεί να βρεθώ πάλι νικημένος, συνεπώς δεν θα επαναπαυτώ στην νίκη μου!
3 Ιουνίου 2010