Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Το ναι και το όχι...

Μου είπες σε αγαπώ!
Εγώ : αλήθεια λες;
Εσύ: Είπες ναι.
Εγώ: Το εννοείς;
Εσύ: Είπες ναι.
Εγώ: Αντιλαμβάνεσαι την βαρύτητα της λέξης που λες;
Εσύ: Είπες ναι.
Εγώ: Θα φύγεις;
Εσύ: Όχι
Αποδείχτηκε ότι δεν πίστευες αυτά που έλεγες, παρά μόνο για τη στιγμή που τα έλεγες. Νόμιζες ότι μπορείς να στριμώξεις την ζωή σε εκείνη τη στιγμή! Να μην υπάρχει διάρκεια παρά μόνο όσο χρόνο σου πήρε να πεις το ναι ή το όχι.
Μετά από κάθε ερώτηση δίνει κάποιος μια απάντηση που και στις δύο περιπτώσεις έχει μόνο τρία γράμματα. ΝΑΙ ή ΟΧΙ
Δύο λέξεις με τόση μικρή διάρκεια και τόσο μικρό μέγεθος αλλά με απίστευτη σημαντικότητα, περιεχόμενο και επεκτάσεις, τις πιο πολλές φορές, για αυτόν που τις ακούει και όχι για αυτόν που τις λέει.
Λέξεις που σε κάνουν να φτιάχνεις όνειρα ή απλά να τα γκρεμίζεις.
Λέξεις που ισχυροποιούν συνειδήσεις ή τις καταστρέφουν.
Λέξεις που δίνουν ελπίδα ή την αφαιρούν..
Λέξεις που σε κάνουν να μην μπορείς να αναπνεύσεις από το γέλιο ή να σε πνίξουν από τα δάκρυα που μπορούν να προκαλέσουν.
Υ.Γ. Ας προσπαθήσουμε να μάθουμε την αξία και την βαρύτητα των δύο αυτών λέξεων . Ας προσπαθήσουμε να μιλάμε στου ς άλλους με λόγο εναργή και χωρίς παγίδες και αμφίσημες εξηγήσεις .
Αυτές οι λέξεις δεν μπορεί να είναι στην μυρμηγκιά των λέξεων που λέμε. Πρέπει να είναι οι σημαιοφόροι μαζί με τις λέξεις: ελευθερία και δικαιοσύνη
.