Σάββατο 20 Ιουνίου 2009

Θέλω να θέλω και όχι θέλω να πρέπει…

Graffiti by banksy
Οι σκέψεις μου σαν τα κύματα της θάλασσας, άγριες και ατίθασες.
Χτυπούν στα οστά του εγκεφάλου μου και περιορίζονται από αυτά. Πνίγονται μέσα στο ίδιο τους το σπίτι... μέσα στο χώρο που γεννήθηκαν.
Ο μόνος τρόπος για να δείξω την ύπαρξη τους είναι να τις κάνω πράξεις. Όμως αν κάνω πράξεις όλες μου τις σκέψεις κάποιος θα πληγωθεί ψυχικά. Αν όμως δεν τις κάνω τότε θα πληγωθώ εγώ.
Εγώ; Η αξία του εγώ μου φαίνεται από τις πράξεις που κάνω και έχουν σχέση με αυτά που θέλω εγώ για μένα και για τους άλλους ή από αυτά που θέλουν οι άλλοι για μένα;
Όμως γιατί να πρέπει να σκέφτομαι τους άλλους; Γιατί να το κάνω αυτό; Εγώ δεν έχω αξία ; Τα δικά μου τα θέλω είναι αμελητέα ποσότητα;
Δεν θέλω να προσδιορίζω την ύπαρξη μου, μέσα από τα δικά τους τα θέλω.
Θα ήθελα να είσαι έτσι! Θα ήθελα να είσαι αλλιώς! Κάνε αυτό για μένα!
Θέλω να χαράξω τον υπόλοιπο δρόμο μου με τα δικά μου θέλω και όχι με τα θέλω και τα πρέπει των άλλων… Θέλω ο δρόμος μου να είναι δική μου εργολαβία.
Δεν θέλω να είναι η ζωή μου εγκλωβισμένη και στείρα περιορισμένη στο π και στο ι του πρέπει, αλλά να χορεύει ανάμεσα στο Θ και το ω των ΘΕΛΩ μου.
Των θέλω που να μην βλάπτουν όμως την αξιοπρέπεια και την υπόληψη κανενός και χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα κάποιου συνανθρώπου μου.
~...~