Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Μοναξιά μου εσύ

Μοναξιά μου εσύ
Μου άρεσες κάποτε σε είχα ερωτευτεί. Με βοήθησες να με μάθω καλύτερα.
Όμως δεν τα βρίσκω πλέον με σένα. Νιώθω μια αποστροφή…
Είσαι βουβή, μακάρι να μιλούσες μαζί μου. Κάποτε μου άρεσε αυτή σου η σιωπή.
Εσύ με θες ακόμα για παρέα σου, όμως με ρώτησες εμένα αν θέλω να συνεχίσω να είμαι μαζί σου; Ήρθες και νόμισες ότι έριξες άγκυρα πάνω μου, μέσα μου... Ήρθες και σκέφτηκες ότι μπορείς να ριζώσεις…. Δεν είχαμε κάνει όμως καμία συμφωνία, που έλεγε κάτι τέτοιο…
Ναι σε χρειάστηκα να είσαι εκεί, το παραδέχομαι… μου στάθηκες…
Όμως μου έφερες τον φόβο για τους γύρω μου και με βύθιζες ακόμα πιο πολύ στο μέσα μου.
Δεν θέλω άλλο να φοβάμαι…
Θα σε χαιρετήσω… ίσως ξανασυναντηθούμε και ξέρω ότι αν γίνει αυτό δεν θα μου αρνηθείς να είσαι κοντά μου…

~..~