Πέμπτη 27 Αυγούστου 2009

Τα θέλω μου

Θέλω να με ακούς, χωρίς να με διακόπτεις!
Θέλω να σε ακούω χωρίς να σε διακόπτω!
Θέλω να λες την γνώμη σου, χωρίς να σκέφτεσαι την δική μου γνώμη!
Θέλω να λέω την γνώμη μου, χωρίς να σκέφτομαι την δική σου γνώμη!
Θέλω να δέχεσαι αυτά μου αρέσουν αν δεν σε προσβάλλουν
σαν άνθρωπο γιατί είναι τα θέλω μου και με ευχαριστούν.
Θέλω να δέχομαι αυτά που σου αρέσουν εφόσον δεν με
προσβάλλουν σαν άνθρωπο γιατί είναι τα θέλω σου και σε ευχαριστούν.
Θέλω να είμαι πλάι σου και όχι στην σκιά σου.
Θέλω να είσαι πλάι μου και όχι στην σκιά μου.
Θέλω να αγαπήσεις αυτό που είμαι και όχι αυτό
που θα ήθελες να είμαι γιατί τότε δεν αγαπάς εμένα αλλά κάποιον άλλον!
Θέλω να αγαπήσω αυτό που είσαι και όχι αυτό
που θα ήθελα να είσαι, γιατί τότε δεν αγαπώ εσένα αλλά κάποια άλλη!
Θέλω να μην επιβάλλεις την άποψη σου αλλά να την διατυπώνεις.
Θέλω να διατυπώνω την άποψη μου, αλλά όχι να στην επιβάλλω.
Θέλω να ζούμε το τώρα και όχι την ανάμνηση του παρελθόντος!
Αν αυτό που ζούμε τώρα δεν είναι αυτό που θέλουμε τότε ας μην είμαστε μαζί!
Θέλω να υπάρχω όχι επειδή υπάρχεις εσύ,
αλλά επειδή είμαι αυτόνομος ζωντανός οργανισμός!
Θέλω να υπάρχεις όχι επειδή υπάρχω εγώ,
αλλά επειδή είσαι αυτόνομος ζωντανός οργανισμός!
Θέλω να μαθαίνεις από εμένα!
Θέλω να μαθαίνω από εσένα!
Θέλω να σε θεωρώ βιβλίο που σε κάθε σελίδα του βλέπω
κάτι νέο και δεν χάνω το ενδιαφέρον μου.
Θέλω να με θεωρείς βιβλίο που σε κάθε σελίδα του βλέπεις
κάτι νέο και δεν χάνεις το ενδιαφέρον σου.
Θέλω να βρίσκομαι εκεί που θέλω,

ακόμα και αν αυτό σημαίνει να μην είμαι κοντά σου.
Θέλω να βρίσκεσαι εκεί που θέλεις,

ακόμα και αν αυτό σημαίνει να μην είσαι κοντά μου.
Θέλω να μην σου ανήκω.
Θέλω να μην μου ανήκεις.
Θέλω να εκφράζω τα θέλω μου!
Θέλω να εκφράζεις τα θέλω σου!
Θέλω να κινούμαστε προς την ίδια κατεύθυνση
για όσο μας ευχαριστεί και νιώθουμε ασφαλείς με την επιλογή μας αυτή!
Στην αντίθετη περίπτωση ο καθένας μας ας τραβήξει το δρόμο του και
αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε πλέον εχθροί, αλλά σημαίνει ότι είμαστε άνθρωποι
οι οποίοι σέβονται ο ένας τον άλλον!