Σάββατο 29 Αυγούστου 2009

Τα προβλήματα, εσύ, ο εαυτός σου!

Τα προβλήματα είναι όπως την βροχή!
Δεν γίνεται να βρέξει μόνο με μια σταγόνα.
Το θέμα είναι κρατάς ομπρέλα και τα αποφεύγεις
ή κάθεσαι βρέχεσαι αν χρειαστείς κολυμπάς κιόλας
και τα λύνεις ώστε να μην τα ξαναβρείς μπροστά σου ;
Εγώ θα προτιμήσω το δεύτερο πάντως.
Μετωπική σύγκρουση!!!
Βέβαια θέλει τόλμη το εγχείρημα,
θα πάρεις ανάσες ίσως κάνεις λίγο πίσω.
Θα κάνεις πίσω όμως για να αλλάξεις οπτική γωνία παρατήρησης
να πάρεις φόρα και τελικά να πέσεις επάνω του.
Είπαμε μετωπική σύγκρουση!!!
Σίγουρα θα τσαλαβουτήσεις,
θα λασπώσεις τα παπούτσια σου
στο πρόστυχο πάτωμα
ίσως τα απόνερα να λερώσουν και άλλους,
μπορεί να γλιστρήσεις, αλλά θα σηκωθείς ξανά
Πιθανόν να βρεθεί κάποιος να σε βοηθήσει να σου δώσει το χέρι του.
Το αν θα το πιάσεις ή όχι εξαρτάται από το πόσο τον εμπιστεύεσαι.
Αν το παλέψεις θα τα καταφέρεις όμως.
Πίστη στον εαυτό σου να έχεις ότι θα βρεις την λύση!
Μέσα μας έχουμε όλα τα εφόδια για να
ανταπεξέλθουμε στις δυσκολίες απλά δεν το γνωρίζουμε πάντα !
Να καταλάβεις ότι είσαι υπεύθυνος του εαυτού σου,
να είσαι ο αφέντης της ζωής σου
να μην είσαι στην υποτέλεια κανενός!
Να μην σκέφτεσαι ότι θα σωθείς επειδή θα σε προστατέψουν οι άλλοι.
Είναι δικαίωμα σου να αμυνθείς σε κάθε τι,
που θεωρείς επιζήμιο για την ύπαρξη σου.
Αν εσύ θεωρείς ότι κάποιος σε καταστρέφει τελικά,
τότε απλά φεύγεις, του γυρίζεις την πλάτη ακόμα
και αν κάποτε έλεγες-πίστευες ότι τον αγαπούσες.
Μάθε να αγαπάς και να εμπιστεύεσαι τον εαυτό σου!!
Ο συνδυασμός λογικής, ενστίκτου και εμπειριών θα σε βοηθήσουν.
Υ.Γ.:Όλα αυτά άργησα να τα μάθω αλλά νομίζω ότι τα έμαθα τελικά
Μπήκαν στο πετσί μου,στρατοπέδευσαν στο μυαλό μου.
Δεν θα αφήσω άλλη φορά να με τσακίσει κανένας.
Νίκος Κορδατζάκης είναι ένας, μόνο εγώ!
Οι άλλοι γύρω μου είναι συνάνθρωποι μου, με κοινά εξωτερικά μορφολογικά χαρακτηριστικά,αλλά εγώ, εσύ, αυτός, ο άλλος είμαστε όμορφα, διαφορετικά όμορφα όντα!
θα προσφέρω την αγάπη μου, την βοήθεια μου επειδή ευχαριστεί εμένα!
θα το κάνω για εμένα και όχι για να τα έχω καλά με τους άλλους!
Όλοι είμαστε φως!