Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Ο Τόπος...

=================
Είμαι ένας τόπος, μέσα σε άλλους τόπους!
Οι άνθρωποι με επισκέπτονται,
άλλοι κάτι αφήνουν
άλλοι πάλι,  κάτι παίρνουν !
Αυτό το κάτι,
άλλες φορές το δίνω με συνείδηση,
και άλλες φορές χωρίς να το θέλω…
Για κάποιους γίνομαι λιμάνι,
για άλλους απλά μια στάση, βιαστική ανάσα,
στην πορεία του ταξιδιού τους!
Στο τέλος όμως μένω
εγώ στον τόπο μου που τόπο δεν έχει!
Στον τόπο του κανένα, στον τόπο του γιατί!
Μένω λοιπόν εγώ,
με τα εγώ του παρελθόντος που δύσκολα αναγνωρίζω,
με μια νοσταλγία για τους τόπους (μου;) του μέλλοντος,
τους τόπους που δεν γνώρισα ακόμα...
Τώρα, τελειώνοντας αυτό το κείμενο,
μένω ένας τόπος, διαφορετικός από εκείνον
που ήμουν όταν ξεκίνησα να γράφω αυτές τις αράδες!
Κάτι πήρα λοιπόν αλλά και κάτι άφησα στον
τόπο που ονομάζω δικό μου αλλά δικός μου δεν είναι!