Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Ταμπέλες...

===================
Μη μου βάζετε ταμπέλες ,
μη με χαρακτηρίζετε κάπως,
άστε με να είμαι ελεύθερος!
Δεν θέλω να λέτε ότι είμαι
έξυπνος, ή όμορφος,
ή άσχημος, ή αδύνατος, ή παχύς
τίποτα, τίποτα μην λέτε…
Δεν θέλω να υπηρετώ κανένα επινόημα σας!
Μην λέτε τίποτα για την ψυχή μου,
τίποτα, μην μιλάτε μόνο νιώστε,
κλείστε τα μάτια και νιώστε!
Αφού νιώσετε αληθινά, τότε
πλησιάστε με και απλά χαμογελάστε μου…
Θα ήθελα να ήμουν κάτοικος του τίποτα!
κάτοικος σε μια χώρα όπου όλοι θα ήταν ίσοι!
Σε μια χώρα όπου τα λάθη
 δεν θα αντικαθίστανται με άλλα λάθη…
Σε μια χώρα όπου δεν θα ένιωθες
την τυραννία από τις ταμπέλες που σου βάζουν
17-3-2010


Σαν σήμερα, 17 Μαρτίου του 1988 πέθανε
ο Νικόλας Άσιμος!

Συγχωρέστε με που αργώ να απαντήσω
και δεν αφήνω σχόλια στις αναρτήσεις σας
αλλά τον τελευταίο καιρό, έχω κάποια 
προβλήματα στην υγεία μου και 
τα τακτοποιώ. Νομίζω δηλαδή...