Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Έρμαιο...

===================

Είναι πολλές οι φορές που Θα΄θελα
να μην είχα καμία ανάμνηση του παρελθόντος!
Θα ήμουν πραγματικά ελεύθερος!
Η κάθε στιγμή, για την στιγμή, η επόμενη για τον εαυτό της!
Καμία ανάμνηση κάποιου φόβου!
Καμία ανάμνηση καταστάσεων,
που ωραιοποιούμε και μυθοποιούμε
και μας κάνουν να τις κυνηγάμε,
στο μεγαλύτερο μέρος της ζωής μας !
Έρμαιο των παθών,
έρμαιο των σκέψεων,
έρμαιο των φόβων,
έρμαιο της ματαιοδοξίας μας γίναμε!
Παγιδεύσαμε τον εαυτό μας
στο κυνήγι ‘’θησαυρών’’ και προτύπων από συνήθειο!
Πέσαμε στις παγίδες που οι ίδιοι δημιουργήσαμε ή
που απλά αντιγράψαμε από γονείς και φίλους ‘’παραδοσιακά’’ !
Δεν είναι ότι δεν μ’ αρέσει να θυμάμαι…
μ’ αρέσει να το κάνω τόσες φορές,
όσες σιχαίνομαι να το κάνω!
Το πρόβλημα είναι ότι δεν απέκτησα την
ικανότητα ( ακόμα) στο να μην μένω
προσκολλημένος σε αυτές.
Αυτό παλεύω και έχω δρομολογήσει εδώ και αρκετό καιρό…
Δηλαδή να με μάθω να μην είμαι προσκολλημένος
σε ανθρώπους και καταστάσεις!
Μην βιαστεί να πει κάποιος ότι δεν δικαιούμαι να προβληματίζομαι ή να δίνω συμβουλές όχι με την έννοια του να υποχρεώσω να κάνει κάποιος αυτά που λέω, αλλά με την έννοια της άποψης, όταν έχω ήδη υποπέσει και ακολουθήσει συμπεριφορές που τώρα καυτηριάζω! Κανείς δεν γεννήθηκε να τα ξέρει όλα και επιτρέψτε μου να πω ότι το επίπεδο ευφυΐας κάποιου είναι εκθετικά ανάλογο της ελαστικότητας και προσαρμοστικότητας του σε νέες ιδέες, ακόμα και αν με αυτές κάποτε διαφωνούσε…
Εξάλλου είναι ώριμη συμπεριφορά να αποδέχεσαι την ύπαρξη της αντίθετης γνώμης στην ζωή σου χωρίς να την επισκιάζεις κάτω από την σκιά των φύλλων των δικών σου σκέψεων και απόψεων και να την κρίνεις καλοπροαίρετα…
Επιτρέψτε μου να πω και το εξής : σαφέστερη εικόνα κάποιων καταστάσεων έχει όποιος τις έχεις βιώσει! Για παράδειγμα όταν έχει ερωτευτεί κάποιος ξέρει στο μεγαλύτερο ποσοστό , πως νιώθει κάποιος που δηλώνει ερωτευμένος ή όποιος έχει πατήσει και καθαρίσει κόπρανα ξέρει ακριβώς πως είναι η υφή τους και η οσμή τους…
Όμως, σε τελική ανάλυση ότι και αν ακούσεις, ότι και αν διαβάσεις τελικά μένεις μόνος σου για να τα σκεφτείς όλα αυτά και να επιλέξεις τι θα κάνεις!
28-03-2010
Είμαι καλύτερα, αλλά όχι τελείως καλά.