Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Εγώ και εκείνοι...Δηλαδή πάλι εγώ!

Διαίρεσα το εγώ μου σε πολλούς εαυτούς, 
τους εαυτούς που κρύβω μέσα μου,
και τους ελευθέρωσα με την σκέψη μου στον χώρο.
Κοιτώντας τους, σε κάθε ένα από αυτούς αναγνώριζα ένα κομμάτι από εμένα! 
Ο καθένας μόνος του είναι και ένα άλλο εγώ από το εγώ που φαίνεται ότι είμαι!
Άλλος έγινε αετός για να βλέπει την γη από ψηλά
 και τις καμένες πόλεις απομεινάρια των πράξεων των ανθρώπων… 
Πάντα μου άρεσε να πετώ… Αυτός είναι ο πιο καταπιεσμένος. 
Ένας άλλος πήγε και κούρνιασε στην αγκαλιά των γυναικών που στη ζωή μου ερωτεύτηκα και όλες τους μου άφησαν μια γλυκιά ανάμνηση και ομόρφυναν την ζωή μου… τις ευχαρίστησε μια προς μια… είναι αυτός που του αρέσει να ερωτεύεται και δεν του αρέσει να κοιμάται τα βράδια μόνος του…
Πάντα μου άρεσαν οι γυναίκες! Το πιο όμορφο και γλυκό πλάσμα στη γη! 
Χωρίς εκείνες  ο κόσμος θα ήταν βάναυσα βίαιος… 
τώρα, κάποιες φορές, είναι γλυκά βίαιος…
Κάποιος άλλος έγινε κύμα της θάλασσας για να ταξιδεύει παρέα με τον άνεμο· να ταξιδεύει για να γνωρίσει νέους τόπους, να γλύφει την αλμύρα του νερού να νιώσει την απεραντοσύνη της γης και την πολυπλοκότητα των σχημάτων των ακτών στις χώρες των ανθρώπων… 
αυτός είναι ο πιο ελεύθερος απ’ όλους! 
Αυτόν θα δυσκολευτώ να τον γυρίσω πίσω.
Ένας από αυτούς έγινε κυνηγός των ανθρώπων που προκαλούν την δυστυχία σε άλλους ανθρώπους, έγινε κυνηγός αυτών που αδικούν.
Αυτόν τον είδα να μαζεύει όλους αυτούς που απέκτησαν ισχύ και ξέχασαν τους συνανθρώπους τους, και να τους στοιβάζει μέσα σε μαύρα υπόγεια… Για να τους τιμωρήσει. Αυτός είναι ο πιο σκληρός, αλλά δίκαια σκληρός, της παρέας μου!
Υπήρχε κάποιος που του αρέσει η μοναξιά κλεισμένος στο δωμάτιο του και γύρω του να έχει στοίβες από βιβλία που περιείχαν το πνεύμα τόσων σημαντικών ανθρώπων που πέρασαν από την γη. Αυτός είναι ο πιο σοφός και ήρεμος απ’ όλους… Νιώθει μια ηδονή θαυμάζοντας το πόσο ευφυείς ήταν κάποιοι άνθρωποι. Βλέπει τα βιβλία σαν θησαυρό! Του αρέσει να γράφει για να ελευθερώσει τον πυρετό των συναισθημάτων του. 
Του αρέσει να γράφει και να περιγράφει τα αδέρφια του,
 τους άλλους εαυτούς του εγώ μου…
Αν με ρωτήσετε ποιος είμαι, θα σας πω είμαι όλα τα παραπάνω που ανάλογα με την περίπτωση κυριαρχεί στην συμπεριφορά μου το ένα ή το άλλο κομμάτι…
Είμαι ένα εγώ που αποτελείται από διαφορετικά κομμάτια με το καθένα να έχει την δική του ψυχή όμορφη ή άσχημη. Αυτός είμαι εγώ! Εγώ από πολλά είναι… από πολλούς εαυτούς επαναστάτες στο είδος τους

Το κείμενο το είχα γράψει και το είχα δωρίσει 
στο φίλο  SEAWAVESSTORM.