Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Γιατί;

-Θα έρθεις να μας δεις ;
Δεν μπορώ ρε μάνα! Έχω δουλειά. Ο πατέρας μου τι κάνει;
-Καλά είναι αγόρι μου… Καλά μα σήμερα είναι Κυριακή και δεν μπορείς ;
Όχι ρε μάνα, αφού σου είπα δεν μπορώ… Πρώτα η δουλειά. Όλα τα άλλα θα γίνουν.
………………………………………>>………………………………
-Έλα αγόρι μου καλά είσαι; Τα εγγόνια μου τι κάνουν ;
Καλά είναι μητέρα. Ο πατέρας καλά ;
-Ναι αγόρι μου καλά είναι . Ε λίγο πονά η μέση του. Έλα μωρέ να μας δεις. Φέρε και τα παιδάκια μου…
Βρε μάνα λες να μπορούσα να ερχόμουν να σας δω και να μην το έκανα;
-Ξέρω εγώ καρδιά μου. Εσύ ούτε τηλέφωνο δεν καταδέχεσαι να πάρεις. Τόσο πολύ μας βαριέσαι; Κανείς σας δεν έρχεται πια΄..Ούτε τα αδέρφια σου.
…………………………………………>>……………………………………………………
- Αγόρι μου ;
Έλα μάνα; Δεν σε ακούω καλά ; τι έγινε ;
- Πονάω στην κοιλιά μωρό μου; Πήγα στον γιατρό και μου έγραψε εξετάσεις. Μου είπε και για μαγνητική.
Θα έρθω αύριο μάνα. Ο πατέρας μου καλά ;
- Όχι αγόρι μου. Πονά η μέση του….
……………………………………>>…………………………………………………………
Έλα μάνα ήρθα πες μου; Τι έγινε με τις εξετάσεις;
- Αγκάλιασε με αγόρι μου και θα σου πω. Κουρασμένο σε βλέπω, δεν κοιμάσαι καλά; Δεν τρως ;
Εντάξει είμαι εγώ. Εσύ πες μου πως είσαι ; τι έδειξαν οι εξετάσεις ;
-Αγόρι μου δεν είμαι καλά…. Ο γιατρός μου δίνει λίγο καιρό μέχρι να φύγω…
…………………………………>>………………………………………….
Δεν έβρισκα την πόρτα να φύγω. Πήγα να πέσω στη σκάλα… Τα μάτια μου δακρυσμένα. Θολά. Οι τοίχοι απέκτησαν φωνή… γιατί ; γιατί;
Γιατί ενώ θα μπορούσα δεν πήγαινα; Γιατί απέφευγα;
Γιατί τους άφησα μέσα στην μοναξιά ; Γιατί ήμουν τόσο εγωιστής ; γιατί βαριόμουν; Πόσο χρόνο ήθελε ένα τηλεφώνημα για να τους κάνω να χαρούν με αυτή την απλή κίνηση;
Γιατί δεν πήγαινα να χαρούμε τις στιγμές ; να πούμε ιστορίες από όταν ήμουν παιδί ; Γιατί δεν πήγαινα στους ανθρώπους που με αγαπούσαν χωρίς να έχουν κανένα συμφέρον να το κάνουν;
Γιατί δεν είμαστε κοντά στους ανθρώπους που μας αγαπούν και μας στηρίζουν;
Γιατί να μην δίνουμε την αγκαλιά μας σε αυτούς; Τουλάχιστον σε αυτούς;
Γιατί αρνούμαστε σε φίλους να βρεθούμε και το αναβάλουμε για άλλη φορά;
Γιατί να μην μαζευόμαστε όλοι η οικογένεια στο τραπέζι το μεσημέρι; Γιατί;
~...~