Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Έβλεπα όνειρο τελικά!

Ξυπνώ πάω στο μπάνιο βάζω νερό στον νιπτήρα.
Βγάζω το πώμα του και δημιουργείται μια δίνη με αριστερόστροφη περιστροφή
δηλαδή αντίθετα από την κίνηση των δεικτών του ρολογιού.
Ωχ λέω απίστευτο.
Στο βόρειο ημισφαίριο οι δίνες στρέφονται όπως οι δείκτες των δεικτών του ρολογιού.
Η μέρα θα είναι απίστευτη μου φαίνεται. Δεν λέω σε κανέναν τίποτε.
Σκέφτηκα το μυαλό μου κάνει παιγνίδια.
Το ρολόι δείχνει 8 το πρωί.
Ανοίγω την πόρτα και τι όμορφα θεέ μου.
Στον ουρανό υπάρχει ένα ολόγιομο πορτοκαλί φεγγάρι.
Στο δρόμο ένα ποντίκι κυνηγά μια γάτα η οποία γαυγίζει σε ένα σκύλο
που εκείνος νιαουρίζει φοβισμένα με το τρίχωμα του σε πλήρη ανατριχίλα!
Μπαίνω στο αμάξι το βάζω μπροστά και φτάνω στο πιο κοντινό φανάρι στο οποίο αν και είναι πράσινο, περιμένουμε και μόλις γίνει κόκκινο ξεκινάμε όλοι με ταχύτητα. Μια κυρία ζεσταίνεται, κρατά στο ακίνητο χέρι της μια βεντάλια και κουνά το κεφάλι της πέρα δώθε για να δροσιστεί.
Κάνω μια στάση σε ένα καφέ. Οι πελάτες πίνουν την μπύρα τους σε φλιτζάνι του καφέ και τον εσπρέσο τους σε ποτήρι μπύρας παγωμένο στους – 4 βαθμούς κελσίου.
Πρόσεξα και κάτι άλλο, οι άντρες φορούν κοντές φούστες και οι γυναίκες όλες παντελόνια και βερμούδες.
Περνώ από μια εκκλησία στην οποία η καμπάνα χτυπά με το σήμαντρο ακίνητο και τον μεταλλικό της κουβούκλιο να κάνει ταλαντώσεις. Ο παπάς της ενορίας δεν έχει μούσι και φορά κοντό παντελόνι – βερμούδα.
Πάω στην δουλειά και η γραμματέας μου κάθεται στην καρέκλα μου και ευγενικά μου παραχωρεί την θέση της πίσω από το γραφείο της γραμματείας. Εκεί θα κάθεσαι από σήμερα μου λέει! Κάγκελο εγώ!
Την ρωτώ: πρόσεξες τίποτα παράξενο σήμερα;
Όχι μου λέει, όλα καλά !
Ρε τι έπαθε ο κόσμος διερωτήθηκα;
Αλλά φαντάζεσαι να γινόντουσαν όλα έτσι. Απίστευτη τρέλα θα επικρατούσε στον κόσμο. Όλα τα αντίθετα θα έσκαγαν στα μούτρα μας και δεν θα βαριόμασταν ποτέ!
Μην μου αγχώνεστε το κείμενο που διαβάσατε δεν περιγράφει αληθινή ιστορία. Όλα συνέβησαν στο όνειρο μου. Εξάλλου δικός μου είναι ο εφιάλτης και ότι θέλω βλέπω. Εφιάλτης ; Γιατί εφιάλτης;
Σωστά;
Σωστά!
Καλό πρωινό Κυριακής να έχουμε! Λες να βγω έξω και να γίνουν όπως τα ονειρεύτηκα; Πάντως έχει ήλιο!