Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Η ανταλλαγή...

====================
θεέ μου, εσύ που είσαι πάνω απ’ όλα,
που είσαι παντού και πουθενά,
έλα να πάρεις την θέση μου για λίγο,
για να νιώσεις την απόγνωση,
την θλίψη, την χαρά,
τον πυρετό, τον έρωτα,
την δίψα, την πείνα,
την αποστροφή, την άγνοια, την ανία,
τις τύψεις, την ελπίδα,
την σκληρότητα της αϋπνίας,
την μοναξιά μέσα στον πλήθος,
την ομορφιά του φεγγαριού που δεν μπορούν
να φτάσουν οι χούφτες μου και έτσι τυραννιέται η ψυχή μου,
να πάρεις την θέση μιας γυναίκας για να νιώσεις
τον πόνο της όταν γεννά το παιδί της,
τον πόνο από την απώλεια αυτού του σπλάχνου της,
την φθορά της σάρκας καθώς γερνά!
Ας κάνουμε αυτή την ανταλλαγή για να
καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι να είσαι άνθρωπος!
Την δική σου μοίρα την όρισες εσύ,
είναι άδικο να προσπαθείς να ορίσεις και την δική μου!
Αλλά φιλικά σου λέω,
μην χάνεις τον χρόνο σου μαζί μου,
το μυαλό μου είναι η δύναμη μου!
Το πεπρωμένο (μου) δεν υπάρχει!
Δεν υπάρχει, δεν θέλω να υπάρχει,
δεν θέλω να είμαι μια μαριονέτα σε ένα
στρατηγικό παιγνίδι με προκατασκευασμένη κατάληξη!
Άσε με να πολεμήσω, άσε με να είμαι μαχητής
σε φλεγόμενους δρόμους που οδηγούν στο άγνωστο
χωρίς την δική σου παρέμβαση!
Ας μην ξεχνιόμαστε όμως….
Έλα να κάνουμε την ανταλλαγή!
01-03-10