Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Ημερολόγιο

===================
Είναι φορές που θέλω να γράψω στο χαρτί τις ενδόμυχες σκέψεις μου, αλλά ντρέπομαι τόσο να το κάνω,  καθώς σκέφτομαι ότι μπορεί να πέσουν στα χέρια ανθρώπων που δεν θα ήθελα να ξέρουν αυτές τις σκέψεις…
Σκέφτηκα, για να ξεπεράσω το πρόβλημα της ντροπής να βγάλω ένα ψευδώνυμο και να γράφω σαν κάποιος άλλος και μετά από χρόνια να διαβάζω αυτές τις σκέψεις που τότε θα μοιάζουν σαν να είναι από ξένο, αλλά δεν ξέρω αν έχει νόημα κάποιος να κρατά τέτοιο ημερολόγιο. Τι είναι ημερολόγιο; Αποτυπώνεις αυτά που σου συμβαίνουν με σκοπό να τα διαβάσεις στο μέλλον και να κερδίσεις τι; Στην πραγματικότητα τίποτα, αφού ότι έχει συμβεί δεν πρόκειται ποτέ να ξανασυμβεί· κανένα πρόσωπο από εκείνα που με σημάδεψαν στο παρελθόν δεν θέλω και δεν πρόκειται να εμφανιστεί ξανά με τον ίδιο ρόλο…
Τα κείμενα που γράφω κατά καιρούς, μήπως είναι ένα ημερολόγιο, αφού θεωρητικά αφήνω σε αυτά τα συναισθήματα μου;
 Σκέφτομαι όμως ό, τι τις λέξεις που γράφω, τις γράφω πιο μετά από το γεγονός που μου συνέβηκε, άρα γράφω στηριζόμενος στην  ανάμνηση αυτών που έζησα  αφού ποτέ δεν γράφω ακριβώς την στιγμή που μου συμβαίνει κάτι! Δηλαδή στην πραγματικότητα περιγράφω το παρελθόν μου όπως συμβαίνει το βράδυ καθώς βλέπω μέσα από το φως τους, το παρελθόν των άστρων, τα οποία ίσως και να μην υπάρχουν την στιγμή που τα παρατηρώ! Δηλαδή προσπαθείς να περιγράψεις με υποκειμενικό τρόπο ένα αντικειμενικό γεγονός που έχει δύο πιθανότητες: ή το άστρο να υπάρχει ή να μην υπάρχει!
Επανέρχομαι στην αρχική ροή σκέψεων:  Όταν όμως γράφεις για το παρελθόν σου, το κάνεις υπό την επίδραση των συναισθημάτων που προκύπτουν από το παρόν σου άρα δεν είναι δυνατόν να περιγράψεις με απόλυτη ακρίβεια αυτά που ένιωσες! συνεπώς γράφω κατά προσέγγιση αυτό που βίωσα, άρα δεν γράφω την αλήθεια…
Ίσως όσοι διαβάσετε αυτό το κείμενο πείτε στο τέλος, ε και τι τα γράφεις όλα αυτά;
θα απαντήσω δεν ξέρω, απλά έγραψα τις σκέψεις μου…
Αφήστε που στο μέλλον θα διαβάζω αυτό το κείμενο και ίσως να έχω βρει τις απαντήσεις που τώρα αναζητώ, έχει ενδιαφέρον και αυτό!
03/05/2010
panem et circenses
alea jacta est