Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Άτιτλο (το)

====================
Σε ποια σκελετωμένα χέρια να στηριχθώ για να προχωρήσω;
Στην πραγματικότητα,
μόνο στα δικά μου!
Αν όχι εγώ για τον εαυτό μου,
τότε ποιος;
Δεν είναι εγωισμός αυτό!
Είναι μια αλήθεια ζωής!
-   Δεν αμφισβητώ ότι χρειάζομαι την βοήθεια των συνανθρώπων μου για να προχωρήσω!
     Όλοι είμαστε εργαλεία των άλλων σε αυτή τη ζωή!
Αλλά πρέπει να υπάρχουν όρια σε αυτή την βοήθεια…
Όταν ο άλλος καταλάβει
ότι στηρίζεσαι ολοκληρωτικά σε αυτόν
τότε θα γίνει δήμιος με βούρδουλα στα χέρια του·
θα σε μαστιγώνει αλύπητα,
μέχρι να παραδεχτείς την ήττα σου!
Μας κατέστρεψαν οι κάθε λογής Ιθάκες…
Ο τυφλός αργά ή γρήγορα θα βρει το πόμολο της πόρτας,
θα την ανοίξει και θα φύγει.
Ο καταδικασμένος σε πνιγμό από σχοινί,
θα πηδήξει από το σκαμπό
πριν του το κλοτσήσουν·
θα ελευθερωθεί…
Φτάνει παππού! Φύγε από τα όνειρά μου!
Αρκετά με ορμήνευσες!
 3 Αυγούστου 2010